L'espot de La Marató 2008 guanya l'or al Festival de Sant Sebastià i el Sol d'Or al FIAP
Amb el missatge "Sempre reps molt més del que dónes" l'espot doblement guardonat correspon a la passada edició de La Marató de TV3, dedicada a les malalties
Amb el missatge "Sempre reps molt més del que dónes" l'espot doblement guardonat correspon a la passada edició de La Marató de TV3, dedicada a les malalties mentals greus.
Amb el lema "La Marató de TV3 diu molt de tu. Sempre reps molt més del que dónes", l'espot guardonat, creació de l'agència de comunicació Bassat Ogilvy, té com a protagonistes Winston Churchill i Alexander Fleming en un guió molt cinematogràfic que combina material documental i de ficció.
Convertit en una de les eines més potents de sensibilització ciutadana dins de la campanya de La Marató, aconsegueix aplegar, any rere any, grans professionals per obtenir un producte de qualitat que es reconeix arreu del món amb premis de prestigi. Abel Folch, Lluís Soler, Rosa Novell i Manel Dueso són alguns dels actors que van col·laborar desinteressadament en aquest treball, tot fent palesa, una vegada més, la capacitat mobilitzadora de La Marató.
Amb el lema "La Marató de TV3 diu molt de tu. Sempre reps molt més del que dónes", l'espot guardonat, creació de l'agència de comunicació Bassat Ogilvy, té com a protagonistes Winston Churchill i Alexander Fleming en un guió molt cinematogràfic que combina material documental i de ficció.