Més de 3.200.000 espectadors connecten amb TV3 el 10N, que lidera la jornada amb una quota del 20,9%
TV3 va liderar l'audiència del 10N, amb una quota del 20,9%, a gairebé 12 punts de la segona classificada. Els cinc programes més vistos van ser de la cadena. Lideren la franja tots els programes, des d'"E19: El compte enrere" fins al "E19: l'anàlisi". El 3/24 fa el seu millor resultat des de l'1 d'octubre del 2017
Aquest diumenge, 10N, TV3 ha tornat a ser la cadena més vista a Catalunya, amb una quota del 20,9%, a 11,7 punts de la segona classificada. Una vegada més, els catalans escullen la cadena pública catalana per informar-se, en un dia marcat per les eleccions generals. En el conjunt del dia, TV3 va obtenir una audiència acumulada de 3.237.000 espectadors. I des d'"E19: el compte enrere" fins a "E19: l'anàlisi", tots els programes van ser líders de la franja.
Els cinc espais més vistos del rànquing van ser de la cadena, amb l'"E19: els resultats" en primer lloc, amb una quota del 38,7% i 1.239.000 espectadors; el programa més vist de l'any, després del mateix programa del 28 d'abril. A més, va tenir una audiència acumulada de 2.446.000 espectadors.
El segon lloc va ser per a "E19: el sondeig de TV3", amb una quota del 31,1% i 825.000 espectadors. El va seguir "E19: les reaccions", amb 780.000 espectadors i una quota del 33,8%. El "TN cap de setmana migdia" va ocupar el quart lloc, amb 553.000 espectadors i un 32% de quota.
"E19: el compte enrere" va ser cinquè, amb 436.000 espectadors i una quota del 20,3%. I el setè lloc el va ocupar "E19: l'anàlisi", amb una quota del 27,2% i 314.000 espectadors.
El canal 3/24, amb una quota del 6,1%, va fer el seu millor resultat des de l'1 d'octubre del 2017.
Audiències digitals
El portal de la CCMA va tenir ahir una audiència de 430.500 usuaris únics, un 4% més que el dia de les eleccions generals del 28A. I és més del doble de l'audiència registrada els dies de les eleccions generals del 2015 i el 2016.
138.000 usuaris únics van seguir ahir en directe els especials electorals de TV3 i Catalunya Ràdio a través dels mitjans digitals de la CCMA. 123.000 van veure l'emissió en directe de TV3 i 15.300 van escoltar l'emissió de Catalunya Ràdio.
El 324.cat, la secció de notícies del portal, va registrar 230.000 usuaris únics, un 4% més que a les eleccions del 28A.
Des de l'inici de la campanya, 450.000 usuaris únics han accedit als continguts sobre les eleccions als mitjans digitals de la CCMA.
I pel que fa a les xarxes socials, el 10N es van enviar 17.500 missatges a Twitter amb l'etiqueta #10NTV3 i 3.760 amb l'etiqueta #10Ncatradio.
- ARXIVAT A:
- Eleccions generals 2019-10N