TV3, líder de l'1-O, amb un 29,1% de quota

TV3 va liderar de manera indiscutible l'audiència de diumenge, amb una quota del 29,1%. Vuit dels deu programes més vistos són de TV3 i tots els especials van ser líders destacats de la seva franja. El portal de la CCMA i el web de notícies del 3/24 també van batre rècords d'audiència
Actualitzat

TV3 va liderar, amb una quota del 29,1%, el millor resultat des del 24 d'abril de 2011, en què va tenir un 34,5% de quota amb la semifinal entre el Reial Madrid i el Barça de la Lliga de Campions.

Tots els especials informatius van ser líders de la seva franja i vuit dels deu programes més vistos van ser de TV3. Encapçalen la llista els especials sobre l'1-O de la nit: el que va començar a les 21.00 va tenir 1.415.000 espectadors i una quota del 40,8%, i el que es va iniciar a les 23.00, va tenir una quota del 40% i 1.170.000 espectadors.

L'especial "1-O tarda" va ocupar el tercer lloc, amb una audiència de 929.000 espectadors i una quota del 36,5%. I el de la matinada va fer el quart lloc, amb una quota del 45,2% i 774.000 espectadors.

El cinquè lloc dels programes més vistos va ser per al "TN cap de setmana migdia", amb 766.000 espectadors i una quota del 36,7%. El va seguir l'especial del migdia, amb una quota del 39,2% i 634.000 espectadors. A partir de les 16.30, el programa especial va ocupar el setè lloc, amb 615.000 espectadors i una quota del 27,3%. El primer especial del dia va ser el vuitè programa més vist, amb 399.000 espectadors i una quota del 40,8%.

Hi ha dos increments importants al llarg del dia. El primer, cap a les 20.30, amb el tancament dels col·legis electorals i les primeres declaracions; i, el segon, a les 22.37, amb la compareixença del president, Carles Puigdemont, moment en què es registra el pic màxim del dia, amb 1.302.000 espectadors i una quota del 36,4%.

A més, 4.248.000 espectadors van connectar en algun moment amb la programació simultània de TV3 i del 3/24.

El 3/24 fa la tercera millor quota de la seva història, amb un 7,3%, només superada per les eleccions del 27 de setembre del 2015, que va fer un 8,4%, i pel 9 de novembre del 2014, amb un 8,2%.


Rècord d'audiència a internet

El portal de la CCMA va tenir, ahir, diumenge, una audiència de 818.178 usuaris únics, rècord d'audiència des del gener del 2015. La web de notícies 324.cat va ser visitada per 384.627 usuaris únics, un 15% més que en el rècord anterior.

Les audiències de les emissions de TV3 en directe per internet també superen tots els rècords, amb 432.303 usuaris únics, un 62% més que a l'audiència del 20 de setembre, la segona més alta.

Les emissions de Catalunya Ràdio en directe per internet també van fer rècord d'audiència, amb 87.330 usuaris únics, un 8% més que el 20 de setembre.

A més, hi ha un augment significatiu de consum internacional. Dels 524.000 usuaris que ahir van accedir a vídeos, un 19% venien de fora d'Espanya. Per països, la llista l'encapçalen França, el Regne Unit i Alemanya.

Pel que fa a les xarxes socials, ahir, TV3 va ser el segon canal més comentat de l'Estat. I, pel que fa a programes, els diferents especials informatius i el "TN cap de setmana migdia" van ocupar les posicions del 5 al 9 en el global de tot Espanya.

El més vist
Anar al contingut