Mitjans digitals
Dispositius mòbils
Els continguts de la CCMA arriben als telèfons mòbils intel·ligents i tauletes, tant mitjançant diverses aplicacions com a través dels portals mòbils que s'adapten a aquests dispositius. La CCMA és molt activa en aquest terreny per l'increment del consum audiovisual de l'audiència en dispositius mòbils.
Participació i xarxes socials
La CCMA té una presència activa a les xarxes socials, que fa servir com a canals de difusió i interacció. L'any 2013, ha consolidat la presència dels seus continguts a les xarxes, ha promocionat activament la conversa social dels directes amb la difusió d'etiquetes (hashtags) i ha posat en marxa accions de participació per mitjà de Facebook, Twitter, Instagram i Spotify.
Televisió connectada
La CCMA està present amb el servei 3alacarta a les televisions connectades, tant a través de la seva aplicació per HbbTV, com per mitjà de les aplicacions per a les principals SmartTV del mercat de consum audiovisual (Samsung, Sony, Phillips, Panasonic, LG...).
YouTube
TV3 i Catalunya Ràdio també són a YouTube. Els canals de TVC i els seus programes superen, durant el 2013, les 16.800.000 visualitzacions i els 100 milions de minuts de vídeo vistos. Els vídeos de Catalunya Ràdio (als canals CatRadio, iCat i CatRàdio Esports) han crescut el 33% respecte a l'any passat i superen les 3.310.000 visualitzacions.
Podcast
Catalunya Ràdio té una àmplia oferta de podcasts, que sovint se situen entre els més descarregats dels rànquings.
També pots escoltar el podcast de contes del S3 amb més de 30 històries del programa "Una mà de contes"
TV3TEXT
Al teletext de TVC, hi destaquen la guia de programació i la informació dinàmica de l'emissió, les seccions de notícies, d'esports i d'economia, i els continguts lúdics. S'hi poden seguir els titulars del canal 3/24.