8.735.103 ? : rècord de recaptació de La Marató de TV3
Amb els donatius que han arribat fins al 31 de març, La Marató 2010 aconsegueix el marcador més alt de la història del programa, que fins ara el tenia l'edició 2004
Amb els donatius que han arribat fins al 31 de març, La Marató 2010 aconsegueix el marcador més alt de la història del programa, que fins ara el tenia l'edició 2004. Un excel·lent resultat que se suma a les fites aconseguides el mes de desembre en mobilització i participació socials.
El suport social que ha tingut La Marató 2010 s'ha traduït en un resultat final de 8.735.103 ?, el millor mai assolit en les 19 edicions del programa. Els milers de donatius arribats a través del telèfon, d'internet i de mòbils, les aportacions d'empreses i una potent mobilització social han determinat aquest excel·lent resultat, que suposarà una injecció important de recursos econòmics per a la recerca en lesions medul·lars i cerebrals adquirides.
Aquests resultats representen la plena consolidació d'aquest macroprograma, que al llarg de més de 15 hores d'emissió va sensibilitzar, divulgar i entretenir a més de 3 milions de persones que durant el dia van connectar amb TV3. Dins i fora del plató, La Marató va tornar a ser una gran festa. Malgrat la complicada situació econòmica del país, la implicació entusiasta dels ciutadans ha tornat a demostrar la seva confiança en aquest projecte.
La Marató 2010 en xifres
15,45 hores de programa en directe.
5 seus telefòniques, 1.036 línies de telèfon i 71.325 trucades ateses al 905 11 50 50.
2.462 voluntaris mobilitzats.
1.361 activitats organitzades per 4.100 entitats, associacions i col·lectius.
150.000 còpies venudes del Disc de La Marató.
9.997 exemplars venuts del Llibre de La Marató.
3.523 conferències divulgatives impartides per 343 metges en 934 centres educatius i cívics.
1.489 pancartes d'adhesió penjades.
5.112 banderoles als carrers de les poblacions catalanes.
El suport social que ha tingut La Marató 2010 s'ha traduït en un resultat final de 8.735.103 ?, el millor mai assolit en les 19 edicions del programa. Els milers de donatius arribats a través del telèfon, d'internet i de mòbils, les aportacions d'empreses i una potent mobilització social han determinat aquest excel·lent resultat, que suposarà una injecció important de recursos econòmics per a la recerca en lesions medul·lars i cerebrals adquirides.
Aquests resultats representen la plena consolidació d'aquest macroprograma, que al llarg de més de 15 hores d'emissió va sensibilitzar, divulgar i entretenir a més de 3 milions de persones que durant el dia van connectar amb TV3. Dins i fora del plató, La Marató va tornar a ser una gran festa. Malgrat la complicada situació econòmica del país, la implicació entusiasta dels ciutadans ha tornat a demostrar la seva confiança en aquest projecte.
La Marató 2010 en xifres
15,45 hores de programa en directe.
5 seus telefòniques, 1.036 línies de telèfon i 71.325 trucades ateses al 905 11 50 50.
2.462 voluntaris mobilitzats.
1.361 activitats organitzades per 4.100 entitats, associacions i col·lectius.
150.000 còpies venudes del Disc de La Marató.
9.997 exemplars venuts del Llibre de La Marató.
3.523 conferències divulgatives impartides per 343 metges en 934 centres educatius i cívics.
1.489 pancartes d'adhesió penjades.
5.112 banderoles als carrers de les poblacions catalanes.