La campanya
Abans de cada edició de La Marató s'engega una àmplia campanya de difusió gràfica i audiovisual que difon el coneixement sobre les malalties que es tractaran en el programa i estimula la participació ciutadana en l'esdeveniment. La campanya es compon de cartells, díptics i banderoles municipals amb la imatge gràfica de l'edició, l'espot televisiu i la falca radiofònica.
La imatge gràfica
En un electrocardiograma, una línia de vida que s'acaba i sis que en sorgeixen il·lustra com el trasplantament d'òrgans i teixits pot donar una segona oportunitat a moltes persones. El cor, pulmons, pàncrees, fetge i ronyons d'un sol donant poden suposar salvar la vida o millorar la qualitat de sis persones més. Aquest és el missatge contundent que ens arribarà a través de la campanya gràfica de La Marató 2011.
Un any més, la campanya de La Marató ha aconseguit "sorprendre, emocionar i generar empatia", explica Carles Checa, director creatiu de Màrqueting de TV3. Aquest cop jugant amb el concepte de la "doble solidaritat que suposa fer un donatiu a La Marató i fer donació d'un òrgan" en el que ha estat un "exercici d'innovació publicitària" per als seus creadors, Bassat Ogilvy i el departament de Màrqueting de TV3.