La Marató 2010, doblement premiada en el Festival Internacional de Publicitat Social
El jurat del certamen atorga a la Fundació el Premi Publifestival al millor projecte social i també guardona l'espot d'aquesta edició, dedicada a les lesions medul·lars i cerebrals adquirides.
El Premi Publifestival al millor projecte social ha estat concedit a la Fundació en reconeixement a la intensa tasca de divulgació i sensibilització social duta a terme amb la campanya de La Marató 2010. També ha estat guardonat amb el premi al millor espot televisiu l'anunci d'aquesta edició, que va descobrir a l'audiència la història real de superació i lluita de l'equip Hoyt.
La Marató 2010, celebrada el 19 de desembre, i la campanya de sensibilització i difusió prèvies van difondre el coneixement social sobre les lesions medul·lars i cerebrals adquirides i van estimular la donació econòmica per impulsar la recerca biomèdica. Es van aconseguir 8.735.103 , el marcador més alt de la història del programa.
L'acte de lliurament dels Premis Publifestival se celebra avui en el decurs d'una gala que tindrà lloc al teatre del buc "MSC Splendida", atracat al moll de Barcelona. Recolliran els guardons la directora de la Fundació, Carme Basté, el director creatiu de màrqueting de TV3, Carles Checa, i el director del programa La Marató de TV3, Xavi Abad.
Publifestival és un punt de trobada per a empreses i professionals del món de la comunicació que aposta per la publicitat compromesa amb projectes i causes socials i que enguany arriba a la cinquena edició. El certamen premia i reconeix les idees més creatives i originals en mitjans de comunicació i àmbits diversos, provinents d'institucions, agències, anunciants, organismes i empreses. En aquesta edició del certamen s'han presentat més de 500 propostes.