Lleó de Plata al Festival de Canes per a l'espot de La Marató 2010
L'espot sobre la història de l'equip Hoyt ha estat guardonat amb un Lion Films en la 58a edició del festival Cannes Lions of Creativity
Ideat per Bassat Ogilvy, l'espot de La Marató 2010 va descobrir a l'audiència la història real de l'equip Hoyt, format per en Dick, un pare aficionat a les curses de resistència conegudes com Iron Man, i el seu fill Rick, que té una discapacitat greu i que sempre l'acompanya en aquests desafiaments esportius.
Molt coneguda als Estats Units, la història dels Hoyt s'ha convertit en un autèntic exemple de superació personal, un valor molt vinculat a La Marató de TV3, especialment en l'edició del 2010, dedicada a les lesions medul·lars i cerebrals adquirides.
La força i emotivitat de les imatges, unida al tema musical "Seràs al meu cor" de Phil Collins, interpretat per Montserrat Caballé i Montserrat Martí li ha valgut el Lion Films en la categoria de "Publicacions i mitjans" entre les 24.000 peces que s'han presentat al festival.
El Festival Cannes Lions of Creativity és la trobada més gran de creativitat en comunicació. S'hi lliuren els premis més importants del món en l'àmbit de la publicitat. Durant 7 dies i 57 sessions, experts en les diverses formes de comunicació i creativitat s'han trobat per debatre en aquesta 58 edició del festival Cannes Lions of Creativity que s'ha celebrat del 19 al 25 de juny. Hi han assistit al voltant de 8.000 delegats de 90 països que han participat en tallers, exhibicions, visionats, master classes i seminaris especialitzats.